Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-22 17:24:49
2015-10-22 14:52, Sail rašė:
> O ateit i svecius ir sakyt as su tavim neisgersiu, tai ka as zinau, tiesiai
> sviesiai kam tu tada toks svecias reikalingas.

Juokauji? Tai kam tau tada svečias- išgėrimui reikalingas? Kokios
problemos- kas nori atsidaro alaus ar brendžio, o kas nori ir kavą,
girą. Ir jeigu geri draugai ar šiaip sąmoningi žmonės nematys nei
viename nei kitame problemų.

Tiek pats esu neragavęs pas draugus, tiek nemačiau problemų atsidaryt ar
įsipilti brendžio, kai buvo nevairuojantysis.

O 50g ir taip bendravime nieko nepakeis, taip kad čia labai keistai čia.

O gal ne kam toks svečias reikalingas, kuris neglai 50g su šeimininku
išgert, bet gal nx toks šeimininkas, kuris negerbia svečio norų ir poreikių?