Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Glebas
Data: 2015-10-26 11:58:18
Aš kalbu apie tai, kad visi šie argumentai apie 0 beprasmybę atsirado tik
dabar, kai buvo užkabinti B kategorijos turėtojai :)
Neturiu omenyje vien asmeniškai tamstos.
Tiesiog dėl nuliukų kitoms kategorijos nebuvo jokių neigiamų aistrų - tik
moralizavimai, kad taip ir reikia :)

Dėl baudų - tai kad jas padidinus/sugriežtinus kils baisus nepasitenkinimas,
jog ir taip labiausiai pasaulyje skriaudžiami :)))

"Robertas"  parašė naujienų news:n0ksrl$4q6$1@trimpas.omnitel.net...

Man asmeniskai vienodai 0 ar 0.4, as alkoholi vartoju per metus kelis
kartus ir kai ji vartoju pasirupinu, kad butu kas parveza mane namo. O
bet taciau ar 0 promiliu sustabdo furu, autobusu ir tt. vairuotojus nuo
vairavimo prigerus ? Esme ta, kad nera skirtumo 0 ar 0.4 ar B
kategorijai ar A,C,D,T esme bausmeje, o ji turetu buti tokia, kad
pagautas pazeidejas ziaugciotu.