Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Salas
Data: 2015-10-23 15:07:57
As tik pastebiu viena idomu dalyka. Visokie veganai, abstitentai,
sportininkai, ir pan. labai ikyriai visiems bando ikisti savo gyvenimo
buda, didziuojasi, dziaugiasi, kaip jiems zjbs, kaip gera gyventi. Tik
man kartais atrodo kad jie tokiu budu patys save bando itikint ir
motyvuot, nes kaskur vistiek slepiasi pavydas, kad kiti gerai gyvena ir
be situ nesamoniu :)