Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Sail
Data: 2015-10-23 11:21:51
As bandziau. Nepatiko visiskai.
Sveikatos neprisidejo, tik gyvenimas pasidare pilkesnis nei buvo pries tai.

But alkoholiku tavo supratimo remuose zinok nera blogai.
Jei galeciau rinktis tarp abstinento ir isgeriancio gyvenimo budu, tikrai
rinkciausi antra.

Nes kiek ten tu malonumu gyvenime lieka, kam samoningai atimti sau viena
likusiu.