Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: Trolis
Data: 2015-10-23 02:14:47
2015-10-22 23:00, KEdas rašė:
> Vat būtent, kad reikia užtikrinti bent esamų taisyklių laikymąsi, o
> tik tada jas griežtinti. Priėmus dar vieną negyvą įstatymą problema
> nedings. Su žaliomis rodyklėmis, pėsčiųjų perėjomis, liemenėmis
> įstatymus jau priėmė. Situacija pagerėjo?

Manau, kad pagerėjo.

Aš tikrai stoju prie žalios rodyklės, žmona stoja.
Prie pėsčiųjų perėjos irgi stengiuos stabdyti, nulipt ir persivest.
Liemenės nedėviu, nes turiu žibintus, bet nakčiai turiu kuprinėje. +
Vaikui ketinu irgi pirkti.

Reikia pradėti keistis nuo savęs.

Va pasakysiu tau- gulėjau ligoninėje, buvo ten zonščikas, bomžas ir
totalus naujosios vilnios morozas. (Pasaka, ane ? :)) )

Na iš pradžių tai totalūs absurdai buvo. Abu "bachūrai" bezpridelus
darė, bajeriai gaidiškiausia, priekabiavimas prie personalo. Visiškas
nesąmones darė su savo sulaužytom kojomis, nors daktarai sakė
nevaikščiot, tai vistiek šokinėjo iki tūliko, nes antytė, gaidyno požymis.

Zonščikas išvažiavo, likom tryse ir pasikeitė visa atmosfera. Ir
Bendravom visi sąlyginai normaliai. Ir antytė pasirodė draugiška-
absoliučiai bėdos visos pasibaigė.

Tiesiog atmosferos atitinkamos reikia ir tiek.

Ne policija kalta, kad ją mentais vadina...

O, Bet, Tačiau... Kažkaip mano aplinkoje niekas taip nevadina. Nors
policininkų tose gretose nėra.