Tema: Re: ...0 promilų. Valioooooo!!!
Autorius: KEdas
Data: 2015-10-26 13:00:24
Jokio šaršalo nėra ir dabar. Tik šioje grupėje keli žmonės pliurpia. O
pernai, kai mažino normą motociklistams ir pradedantiems, diskusija
autos grupėje buvo gerokai didesnė. Mano argumentai buvo tie patys, o
Seimo (tiksliau pumpučio ir aliksandravičiau) argumentų nesigirdėjo.
Teiginys „bus geriau“ argumentu nelaikytinas.