Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Vegys
Data: 2014-03-27 20:48:02
Kai tik išgirstu apie pašaro rutulį "apelsiną", iš kart prisimenu pirmas
konferencijos karpių varžybas. Romas gerai tada bombardavo "apelsinais".
Gaila, tada niekam nepasisekė.

Neįtemą čia, šiaip prisiminimai. Daugiau nei 10 m buvo tai ...

O šiaip tiek Romas, tiek Ignas manau teisūs. Tik kiekvienas iš savo
pozicijos žiūri. Aš daugiau Romo pozicijai pritariu. Ir šiaip - retai
sutiksi tokį žveją su tokia patirtim kaip Romas, kuris dar ir dalijasi ja
su kitais.

VE