Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Casper
Data: 2014-03-24 14:13:14
O tai ka, negalima? Ar pagal kazkokias poniatkes feederis + didele serykla
nera suderinami dalykai? Taip pat nesuprantu kuo blogai yra feederius statyt
ant pypsu, ar cia taip pat poniatkes neleidzia taip elgtis? Kazkaip man
visada atrode, kad feederiai yra pakankamai universalus irankiai ir su vienu
kotu gali gaudyti visiskai skirtingomis salygomis ir skirtinguose
telkiniuose, iki siol man tai pavykdavo visai gerai. Juk ne be reikalo prie
feederiu yra komplektuojamos skirtingu gramaturu virsunes, tereikia isideti
ta diena tinkamiausia ir pirmyn.
Aisku nesakau, kad feederis visur ir visada, bet ezerui artimiems ar
tolimiems nuotoliams, su sunkesne ar lengvesne serykla, ar isvis be
seryklos, upej kokioj nors - tikrai gali issiversti ir su vienu feederiu.
Tik turi ivertinti tiek koto galimybes, tiek gaudoma zuvi, kad paciam nebutu
diskomforto.