Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Romas
Data: 2014-03-24 14:23:06
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:lgp5r6$gic$1@trimpas.omnitel.net...
> tai pala, su fyderiu ta apelsina meto, kad patarinejat ezerui 150g uzmetimo fyderi?
> :)

pirma - ne patarineju , o sakau kad tai kazkokia isetis kazkuo uzmesti daug sverianti
pasara.
antra - nematau skirtumo kuo - fideriu heavy, karpiniu galingu kotu, ar surf kotu
uzmesti
           toli nemazai sverianti pasaro kieki.Jei toks tikslas.
trecia - neivardinu , kokiu budu butu matomas kibimas, tam yra ivairios priemones.
ketvirta- nesakau , kad taip zuvauju visados.
ir pabaigai - jei netiki imu fideri haevy, risu serykle,ir parodau kaip apelsinas
nulekia toli.
visi kiti reikalingi niuansai - mano reikalas. Galesi pabandyti ar ir tu tiek pat
numesi.

is to ka parasiau nereikia daryti kazkokiu neteisingu isvadu . Paprasciausiai
ivertinau zmogaus
nora pazuvauti su kazkokiais turimais irankiais. Ir patikek , jis tikrai pagaus zuvi.
net ir be "pypalkos" o paprasciausiai pakabines ant valo nulauzta medzio sakeles dali
ar sulenkta vielos
gabaliuka.

Romanas