Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Casper
Data: 2014-03-24 14:39:49
Stovinciam vandeny visada su 2 feederiais gaudau, didesne tikimybe atrasti
zuvi, nezinomam telkiny uzmetu skirtingais atstumais. Taip pat greiciau
supranti ko ji nori siandien pusryciams, pietums ar vakarienei, gali
skirtingais masalais gaudyti. O vat jei jau atradai vieta, pataikei su
pasaru ir masalu - dazniausia vienas kotas buna padedamas ant kranto ir
dirbi tik su vienu kotu.

Si savaitgali niekur nebuvau ir kita nebusiu... Atveze miskovezi rastu, tai
reikia bent susipjauti.