Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Romas
Data: 2014-03-19 11:46:10
paminejai ziema. Pastebejau sia ziemos pabaiga, jad raudziu gaudytojai i Merteli
atvaziuoja is vis porai valandu.
jei kimba pasigauna nemazai, jei nekimba - po valandos namo.
ka reiskia kimba - per 4-5 val pagavo 48 raudes, bendras svoris virs 8 kg.
vazineja 30 km i viena puse.
Imam Kauna , marios salia, nuvaziuoti reikia iki 15 km, gali ir su seima praleisti
grazu vakara
ant mariu kranto. Aisku , jei nori poilsines zukles be didelio ir butino poreikio
"mesai" ::))
manau viskas susiveda i pomegio zuklei ir suderinamumo su seima, galimybemis klausima.
jei zuklei laikas skiriamas tik epizodiskai, tai ir bus iki 10 zukliu per metus.

Romanas