Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Ignas
Data: 2014-03-25 10:18:59
nu tai man dabar cituot ka as po ta JUSU zinute parasiau? paskaitykit kelis
kartus ir dasils... JUS gal tiesiogiai ir nepatarinejot, bet palaiket ir
pritaret Struktur pasiulymui, kas, mano galva, yra netiesioginis
patarimas... imanoma ir su lazdynu zvejot prisitaisius fyderio virsune (kad
fyderiu galetum vadint), bet dazniausiai zvejojama ne del mesos, o del
malonumo, o malonumas traukiant zuvi lengvu fyderiu bus zymiai didesnis. bet
jei tikslas kilini karsi ore parsityst, kartkarciais jam atsitrenkiant i
vandeni, tai prie Struktur siulomo fyderio dar siulau surfine mesmale
pasiimt i komplekta... :))