Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Struktur
Data: 2014-03-24 10:54:30
Romai, tai gal ir patiktu. Nu bet nereikia man kiekvienai zuviai atskiro
koto. Kartais ziobriams itrenkiu ir 2,7m pickeri bet kiek extrymas
gaunasi, nors suveikia tikrai kai ziobriai vangus ir specifines salygos.
;) Man taip , kad Neryje su feederiais maziau 80gr nebuna ziobriams
(matyt tokios jau vietos), srove.... Taip, kolegos gaudo su lengvesnes
gramaturos kotais, bet man sirdis asaromis apsipila, tiek ziurint i
uzmestu meskeriu issilenkima, tiek vaizda traukiant zuvi :) Bet jeigu
jiems viskas tinka, tai ko gi ne.