Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Romas
Data: 2014-03-24 11:03:55
matai , gaudydamas megstu kiek imanoma buti labiau atsiskyres nuo "kolukio".
ir priezastis paprasta , masala metu apie 20-25 m pasroviui, ir kaip rasiau pora metru
nuo kranto.
tokiu atveju galiu naudoti 1 uncija. Gaudant kur daug zveju - to negaleciau daryti ,
kazkam trukdyciau.
beje toks uzmetimo principas sroveje man pa
tinka gaudant ir sapala, usa, karsi.
tame yra dar vienas privalumas - srove nenutempia svarelio po akmeniu, kur numetei ten
ir tupi ::))
kitas privalumas - kotas nesusiriecia nuo sroves poveikio valui , viskas daug geriau
stebima.

Romanas