Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Casper
Data: 2014-03-19 15:34:23
Vat tuo man ziemine zvejyba ir patinka - deze, graztas, zieminis kostiumas
ir VISKAS. Sitie dalykai visada gali bagazinej guleti, o netiketai ar
tiketai sutaupius laiko nuo darbu, gali, kad ir valanda ant ledo pabuti. Si
sezona taip didziausius savo eserius kauno mariose sugavau ant velnio. Tik
cia tinka su ta salyga, kad zinai vietas ir nereikia ju ieskoti ;)
O vasara taip, visos irangos susipakavimas ir issipakavimas 4 kartus
uzknisa, jei spiningas tai dar dar, o donkes tai nu i nafik kiek visko
reikia susitemt ir kiek laiko tik pasiruosimas uzima. Man net vienai dienai
su donkem nesinori vaziuoti tik del to, kad atrodo tik pradejai zvejot, o
ziurek jau ir pakuotis po truputi reikia pradet...