Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Ignas
Data: 2014-03-24 16:12:06
tai reikejo patart isvis jurini menkini kota, gal zmogui kada gyvenimas
privers pusplyte i kita kranta svystelt... :))
tai jis ten pludines dar klause, tai ir ten iki 150gr uzmetimo pasiulykit,
nes vdrug statys ja ant donkes su bezdzionka dunojuj... :))
kitas pagal savo zvejybos buda tuoj pasiulys "fyderi" su 5cm akim ir 100m
ilgio... :))