Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Arun@sUser
Data: 2014-03-19 14:43:57
Zvejyba "trumpam" - tai toks nedidelis nesusipratimas, kai pasiimi masinos
bagazinej besimetancia teleskopine meskere ar spiningiuka, isikisi dezute
slieku ar kukuruzu i kesene, apsiauni toj pacioj bagazinej smirstancius
cebatus ir zingsniuoji max 10-15 min. iki vandens. Ai, dar "maximos"
maiselio reikia, jei netycia ka pagautum.
Pazvejojai kazkiek ir atbuline tvarka susipakuoji i masina.
Jei jau prasideda pasaru mixavimai, valties putimas, meskeriu arsenalo
patikra - cia jau kaip minimum savaitgaliui reikia issiruosti. Nebent ateini
su dugninem i jau kokias dvi savaites serta vieta. Arba spiningaujant
lydekos pakibusias ant voblerio lydekas atakuoja ir norma netycia greitai
sugaudai. Tada galima ir anksciau nusiimti.