Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Romas
Data: 2014-03-24 12:15:41
no koment...... isskyrus apie "apelsina."
klausi - kas tai yr, paskaityk dar karta, kumscio dydzio pasaro rutulys, zvejai ji
vadina
apelsinu. Jei gali kada nors pasverk, apsiverksi suzinojes ka pats parasei.
ir nesakyk , kad as verciu ka nors taip zuvauti , tai tik is bendros zukles praktikos,
kai matai kaip kiti gaudo
ir is to mokaisi. Pirkdamas irankius kiekvienas pasirenka pagal savo benra info kieki,
ir esamas
galimybes. Jei rinktis pagal imanoma zukles telkini reikia tureti bent 5-6 kotus
skirtingus. bent as turiu 8.
i tai ieina ir pasirinkimas pagal gaudoma zuvi priedo. Apir rites kita kalba.

Romanas