Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: servisas
Data: 2014-03-19 12:20:41
Tai zvejybos labai lengvai pliusuojasi, 40 vnt net nepastebi :) As irgi jei
netureciau uzrasu, galvociau, kad kokia 20 turiu per metus, bet kai turi
susirases ir susinumeraves, paaiskeja kiti skaiciai. Ir siaip atrodo, nieko
gero lyg neistraukiau, o NET 40 zvejybu buvo. Radau savo jaunystes metu, kai
studentas budavau uzrasus, tai netikedamas atmintim specialiai pries kelias
dienas suskaiciavau, 1995 metais turejau 101 zvejyba. Viskas elementaru,
Kaune Nemunas salia- pvz dabar gyvenu per 100 metru nuo jo, sodas su prudais
irgi netoli, marios, Neris. Per tarpa tarp paskaitu su truliku nuvaziuodavau
Sanciuosna, ir per ta 1,5 val tai koks salvys, tai mekne papuldavo. Vistiek
zvejyba, ne tokia, kai nuo 5dienio vakaro iki 7dienio vakaro, bet
statistikon isisiskaiciuoja. Atostogos studentui 3 men, tai ka per jas
veikt?:)
Dabar laikai kiti, po darbo kartais nulekiu, bet seima buna, kad nieko
nezino apie tai ;)