Tema: Re: irangos poreikis
Autorius: Romas
Data: 2014-03-24 10:03:08
perskaityk ir pabrauk ta vieta , kur parasyta mano , kad naudoju fideri su
pypalkom ???
ir dar surask kur buvo parasyta zodis - isetis
Kas del usoriu tai naudoju 420 heavy fideri o svarelis tik 50-70g. ir kotas toks
rekalingas
kaip ir minejai zuvies valdymui. Jei senais laikais butu buve fideriai 420 ikgio ir
50-60g jis butu gal ir malonesnis, bet tai reiketu bandyti, juk koto 150g ir 60g
akcijos
tikrai skirtingos.
beje didziausias usas 4200g paimtas kaip tik su kotu 396 ilgio , valas 0.21 veiksmas
40 min. Nemune.
dabar del ezere gana koto 90g. is kur tokie isitikinimai ?? gal pasveriam serykle su
kumscio dydzio
pasaro "apelsinu " ??? ir metimas tolimas , gaudoma zuvis karsis, valties nera
pasirerti.

Romanas