Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: Doc
Data: 2009-08-01 00:16:26
Ekonomikos užduotis nėra vertinti išsikeltus tikslus, jos užduotis yra
išsiaiškinti, ar pasirinktos priemonės yra tinkamos norint tuos tikslus
pasiekti, ar priešingai - nuo išsikeltų tikslų tik nutolins.

Dėl teiginio apie teisingumą gali sutikti, gali ir nesutikti, tačiau nuo to
realybė nesikeičia - visi sveiko proto žmonės teisingumą ir gėrį vertina
išeidami iš mano aprašyto išeities taško, netgi tie, kurie to sąmoningai
nesuvokia.

--
Doc