Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-07-24 21:59:39
Turiu ir von Mises knygas. Deja, man makroekonomika tik nesenas hobis, daug
laiko užima kiti interesai. Turiu komercinių leidimų pdf kopijas, už linką
ir rekomendacijas - ačiū. Kai tik surasiu laiko, būtinai perskaitysiu.
Iš savo patirties žinau kaip blogai yra "užsiciklinimas". Kažkada seniai
perskaičiau beveik visus Froido veikalus. Patiko jo mąstymas, žingeidumas ir
noras suprasti, bet taipogi supratau, kad XX a. pradžioje eksperimentinė
biologija buvo tik pačioje užuomazgoje, todėl šis Austrijos pilietis rėmėsi
tik tuo metu egzistavusiomis žiniomis. Dabar gi man vienodai idiotiškai
atrodo ir psichoanalitikai, visus Froido teiginius laikantys kone
biblijinėmis doktrinomis, ir smerkiantieji jį už klaidingus bandymus
paaiškinti kai kuriuos reiškinius.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei jau turi, paskaityk ir pasakyk ką galvoji apie makroekonomiką bei
subjektyvumą ekonomikos moksle :) O šiaip tai jei jau skaityti ką nors storo
iš šitos operos neturint laiko perskaityti visko, su visa pagarba
Rothbard'ui (esu perskaitęs gal 5-7 pagrindines jo knygas bei debesį jo
straipsnių),  labiau rekomenduočiau Mises "Human Action" (visi leidimai
sudėti mises.org), IMO geriausia kada nors parašyta knyga apie ekonomiką.

--
Doc