Tema: Re: Bernankei biski pabande uzpakali patarkuot
Autorius: RaR
Data: 2009-07-24 17:17:20
Dolerio kaina nuo 1834 iki 1934 m., kuomet Ruzveltas jį nuvertino iki 35
dolerių už unciją, buvo pastovi - 20,67 dolerio už unciją. Tačiau tai
neišgelbėjo nuo didžiausio istorijoje burbulo. O esant ekonominei krizei
žmonės stengiasi kaupti auksą ir tai dar padidina su auksu susietų
kreditinių resursų trūkumą. Man atrodo žymiai moderniau pinigų kiekį keisti
atsižvelgiant į ekonominius indikatorius, nei į iškasamo aukso kiekį ir jo
pramoninį poreikį. Pinigai - viso labo skolos apskaitų priemonė ir
elektronikos bei interneto amžiuje turėtų toliau ta linkme vystytis.