Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-25 16:00:01

> mrt, biski per sudetingai ziuri: viskas butent taip ir veikia - tie
> davikliai skaiciuoja tik kambario temperatura ir radiatoriaus
> temperatura (ka irgi tik dabar suzinojau, galvojau, kad tik kambario), o
> termostatas dirba taip, kaip tu pasukinejai ir kaip jis sureguliuotas.

Na matai.. neiseina taip bukai paimt ir kWh apskaiciuot,
lyg butum el. radiatoriu pajunges ir gaunasi kiek elektros
suedei, tai tiek ir silumos prigaminai.. ir pats uz ji susimoki,
o neini uz sienos uz nutekejusia siluma prasyt prisidet :)

Norejau pasakyt, kad "silumine elektra", yra tame vandenelyje
kuris sildo radiatoriu, bet del pastovios cirkuliacijos irgi
nepasakysi tiksliai, kiek jis atsalo butent taviskiame radiatoriuje..
Ir tie santykiniai metodai yra priimtiniau nei po
silumos skaitikli ant kiekvieno radiatoriaus.

> o kad to daviklio nereikia uzdengti tai esu girdejes ne is bobuciu.
> dar yra kitas variantas - bendras kambario temperaturos daviklis, pagal
> kuri skaiciuoja, tai ten is viso pyzekaze: tau prisilde saule ziema, tai
> susimokesi ir uz tai. kazkiek tada gaunasi lygybe uz tuos, kurie siaures
> pusej sedi, bet is esmes jei pasikurei elektrini sildytuva susimokesi dvigubai

Nebutu kolukis, tai tiesiog ivade paduot kartesni vandeni i radiatorius,
ir tada visi kam tos silumos per daug - prisuka termogalvas pagal save..
Truputi uzknistu reguliuojamas sildymas skaleje "dubakas-pakenciama"..

Del dvigubai apmokesi.. tai nemanau, kad tas "prisildymas" standartiskai
labai reiksmingas.. imk kad ir pietine puse.. radiatorius+saule - laikom 21*C..
Imam siaurine puse - tik radiatorius - laikom 21*C.. puse saules energijos
lieka tau, puse nueina i siaurinius butus.. susimoket reikia silumininkams..
Pietuose 30Eur, Siaurej 30Eur.. (daliklisi mano, kad viskas is radiatoriaus ir identiskai)
realiai sakykim, kad saule 6Eur isviete, tada:
Pietus 27Eur_radiatorius + 6Eur saule
Siaure 33Eur_radiatorius + 0Eur saule.
Is kitos puses - jei pas bobute kiauri langai, tai susimoka kazkiek uz tai ir kiti.
Bet cia labai jau salyginiai nedideli skirtumai turetu but..

android pagal savo saskaitas (jei jam idomu) gali paskaiciuot:

2015-10men. viso namo 0,35 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2015-11men. viso namo 0,56 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2015-12men. viso namo 0,85 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2016-01men. viso namo 1,31 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2016-02men. viso namo 0,73 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2016-03men. viso namo 0,72 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __
2016-04men. viso namo 0,15 vs. Eilute_uz_sildyma / jo_buto_plotas = _ , __

Aisku galima eksperimentuot.. koki salta menesi ant Max, ant Min.. ir ziuret skirtumus..
Jei kaimynai senoliai su kailiais - tai ju sutaupyta siluma, kazkiek gausi jei pats labai siltai gyvensi.