Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-25 13:28:12

> kvalifikuotai i sita klausima atsakyt negaliu.
>
> Manyciau, kad ne daugiau. Nes to skaitliuko paskirtis yra teisingai suskaiciuoti radiatoriaus isspinduliuota silumos kieki. T.y.,
> pagrindiniai duomenys yra radiatoriaus temperatura ir laikas. Temp stebi nugarinis daviklio kontaktas, metaline plokste. Laika
> skaiciuoja vidinis kvarcas.
> Del priekis-galas skirtumo sake silumos tiekejo atstovas, kai paklausiau jo apie galimybes cytinti su sitais skaitikliais. Pasake,
> kad jie ne tokie ir kvaili yra, kad registruoja ne tik rad pavirsiaus temperatura, bet ir temp skirtuma.

> [...]

O tai tie aparateliai nera skirti termostato suveikimui skaiciuot?..
Jei apgausi, kad kambaryje karsta, tai termostatas uzsuks sildyma ir
atitinkamai tas skaiciuoklis uzrasys, kad buvau prisukes sildyma..
Is kitos puses - prisuki sildyma ir gauni ta pati efekta..
maziau silumos i radiatoriu ir atitinkamai ta uzfiksuos..

Tas termostato irengimas be apskaitos cirku irgi efekto duotu,
taciau jei rankenele "prisuka siluma", bet mizernai i saskaita atsiliepia,
nes sutaupyma issidalini su visais kaimynais, tai niekas per daug
ir neprisuktu.. bet jei virsuj netaupo ir laiko ant max..
tai i apacia pakankamai atveses grizta.. ir apatine bobute
taip pat turi laikyt ant max, kad ir jai kazka susildytu..

Truputi kitaip, jei ten "virsuje" virs bobutes kambario yra
"nelabai naudojami kambariai" ir virsuje prisukta..
Tokiu atveju i apacia grizta vanduo, kuris ne tik i 13a. pakilo
ir dar 12 radiatoriu aplanke bei 13a. zemyn nusileido,
o pakilo/nusileido, taciau tik 7 is 13 radiatoriu aplanke..

Nebent dar gudriau sugalvota (kiek tai imanoma,
kai paliekama vienvamzdė šildymo sistema)

Kazkiek blabla (pats tik fotke kazkiek paziurejau):
http://www.lsta.lt/files/seminarai/2013-10-03_Expozona_Sild_aktualijos/04_J.Rutkauskas.pdf