Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-21 17:14:55

> MRT, gi, dar lyg ne pensionas esi, ko tu vis į tą "šildymą" koncentruojiesi? :) Pirkdamas nenaują butą sutaupai tiek pinigų,
> lyginant su analogiško dydžio naujos statybos, jog šildymo skirtumą jie tau kompensuos nebent per 30 - 60 metų.

90% kaimynu pencionieriai :D.. tevai irgi tokie.. Šildymo nebaisumas seniausiai
ivertintas ir nyfyga jis nebaisus, nekele problemu sena statyba imt, o finale paaiskejo,
kad jis dar gavosi zenkliai pigiau nei buvo "norma" (~700Eur/sezonas = buvo norma)..

> [...]
> kiek man tai kainuoja?
>
> ~12 EUR į mėnesį! :) T.y. į metus 144 EUR. Dabar paimkim kad ir minimalų 10 000 EUR skirtumą, kiek sutaupysi nusipirkęs 3k nenaują
> butą, gaunasi labai įdomi matematika:
>
> 10000 / 144 = 69.44 METŲ KARLAI!!! Beveik 70 metų turėsi mokėti už šildymą "naujos" statybos bute, kad 10kEUR atmušt :) O realiai
> 3k dideli butai skirtumą kainoje turės dar didesnį nei 10k EUR...
>
> Tai dabar imk ir primesk, ar iš viso į tai verta koncentruotis...

"Koncentracija" is idomumo delei suvesto "idomioji matematika" exceliuko :)
Is 5-iu sildymo sezonu, tik du kartus buvo prakirtes sildymas 500 Lt/men riba :D..
Si sezona 65,62 Eur didziausia saskaita .. visas sezonas vos 364 Eur.
pati didziausia ever (590Lt ~170Eur) atiteko dar iki manes gyvenusiems..

> Naujas vs senas, čia labiau pasirenkamos vietos, paties piniginės galimybių ir emocijų reikalas, o ne šildymo...

Rinkausi pagal vieta.. pestute iki darbo ~23 min., atgal - kalnas, tai ~27 min.
Maziau minuciu - jau pinigine tada ribojo :)