Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: benamis
Data: 2017-08-21 14:59:47
o 669eur uz sezona cia pries renovacija buvo? Kaip skaiciuoji sildymo
sezona? Nuo 1-12 men tu paciu metu ar 10-04 menesiai?

"MRT"  wrote in message news:onecns$8hr$1@trimpas.omnitel.net...

> Mano nuomone apskritai neverta sildymo imti kaip argumento naujos statybos
> buto pirkimui. Visi tik sildyma ir akcentuoja. O realiai, kiek ten gaunasi
> skirtumas?
>
> 60kvm salciausia menesi butu 50eur vs 100eur. Tai visas sezonas nauja vs
> sena statyba kiek gausis 200-300 eur? Tai cia per 10 metu susitaupo "tik"
> 2000-3000 eur, kai naujos statybos tik parkingas uz tiek iseis:)

Tai panasus ir renovacijos efektas.. sildymo kastai krenta ~1,8 karto..
uz skirtuma nelabai gaunasi pacia renovacija padengt..
Jei renovuot del grozio - tada labiau i tema ji..
Aisku ant popieriaus sutaupyma padarys ir -60%, t.y. 2,5X maziau
sildymui.. vos ne taip fantastiska, kad pakaks telika ziuret ir bus silta :)

Prie dabartiniu ziemu ir centrinio sildymo kainu sunkoka ir tuos
200-300 Eur per sezona sutaupyt, kai senoj statyboj 409 Eur gavosi.
O sildymo akcentavimas is silumines kWh kainos kelimo..