Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: android
Data: 2017-08-24 18:11:28
ne, nerodo.
imama ne tik kambario oro temperatura, bet ir ziurima ir i t' skirtuma tarp priekio ir nugalos
(radiatoriaus pavirsiaus).
Pvz vasara radiatorius saltas, oras siltas - skaitliukas nesisuka. Ziama uzsukai ventili, pasildei
su elektriniu - radiatorius saltas, oras siltas, skaitliukas nesisuka.

Taciau nereikia pamirst, kad pagal skaitiklius skaiciuojama tik puse (kai namo pertvaru laidumo
koeficientas yra 0.5) suvartotos silumos. Kita puse paskaiciuojama pagal to menesio 1m^ sunaudotą
vidurki. Todel, kad name siluma labai vaiksto tarp pertvaru. Yra namu ir su kitokiais koeficientais.
Taigi, sild.sezono metu, net jei ventilis uzsuktas ir radiatorius saltas - viestiek teks moketi puse
vidurkio, nes siluma atejo per pertvaras is kaimynu.

Gyvenu tokiam daugiabutyje, >10 metu yra sudeti Siemens skaitliukai ir ventiliai. Viskas kaip ir ok,
tauposi. Turint raumeny kad isorines sienos tai 0.5m keramzitbetonio (liambda =1) su varza 0.5

"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote