Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: benamis
Data: 2017-08-21 11:50:47
Mano nuomone apskritai neverta sildymo imti kaip argumento naujos statybos
buto pirkimui. Visi tik sildyma ir akcentuoja. O realiai, kiek ten gaunasi
skirtumas?

60kvm salciausia menesi butu 50eur vs 100eur. Tai visas sezonas nauja vs
sena statyba kiek gausis 200-300 eur? Tai cia per 10 metu susitaupo "tik"
2000-3000 eur, kai naujos statybos tik parkingas uz tiek iseis:)

"S.Vyt"  wrote in message news:one34n$tn2$1@trimpas.omnitel.net...

Renovuota skaiciuoji, naujos statybos dar maziau uz sildyma moket
reikia.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks