Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-22 13:45:53
>>> Uz 64 kvadratus mokejo 2-15?.

> ?=eur

2-15 Eur = ne ka aiskiau.. 215 Eur uz sezona ar kaip?
ar 2,15 Eur * 64 kv.m. = 138 Eur sezonas?

Mano 2016-17 sezonas gavosi 5,37 Eur/kv.
Iki kovo menesio man buvo ~4,11 Eur/kv, renovuotiems nuo ~1,92 iki ~2,72.

Palygint su kitais nesigauna, nes suknistas chc.lt neteikia duomenu.
https://online.vilniausenergija.lt/saskaitos/pastatai.aspx << tik iki 2017-02men.

> Po renovacijos uz dubaka moket nebereikia. Pries renovacija
> kailine liemene ir dar saskaita rimta.

As per visus butus nevaiksciojau, bet man 9/9a. visai gerai sildo..
~21*C laiko .. budavo ir iki ~23*C, budavo pakrenta iki ~20*C..

PS. Sildymas yra Siluma - karsto_deklaruoti*53,6kWh - gyvates_po_240kWh
Likutis laikomas sildymu ir paskirtstomas visiems..
Jei karsta nuknisa kaimynai = apmoka per sildyma..
Jei gyvate su karsto palaikymu nesuede 240kWh = atminusuoja per sildyma