Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: android
Data: 2017-08-23 10:49:37
visiskai sutinku su tokia matematika.

Tik atkreipiu demesi i viena realu atveji. Dvi 13a monolitkes - viena Seskuose, kita Fabijoniskiu
90. Seskuose pries 10-11 metu susistate daliklius ir Siemens automatinius skaitliukus ant visu
radiatoriu name. Fabuose gi niekas nedaryta, sildymo sistema tokia, kad virsuj ziema per karsta,
apatiniai sala, arba atvirksciai. Langai dar seni mediniai tarybiniai, apkamsyti laikrasciais, ziema
kai papucia vejas - judina uzuolaidas (cia rimtai). Apserksnija kampai.

Sildymo kaina 1m^ - skiriasi lygiai dvigubai. Kazkur turiu kompe sask paveiksliukus. Dar kai litai
bv, Seskuose ~5lt/m^, na Fabuose atitinkamai 10

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote