Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: Mindaugas
Data: 2017-08-22 09:56:29
Va butent su radiatoriu sukiojimu problemu neatsiras: bendradarbio sovietiniu laiku name padare
pirma "renovacijos" etapa: pastate "skaitliukus" ant radiatoriu, papildomai buvo keisti ventiliai ir uzdeti
termostatai, kad galima butu reguliuoti neuzdarant silumos kaimynams. Rezultatas: moka uz siluma
praktiskai tiek pat, kiek ir anksciau, bet prisidejo skaitikliu mokestis. "Skaitliukai" rodo pieno riebuma
tolimoje fermoje (skaiciuoja kilovatus net pilnai uzsukus radiatorius) ir sildytojai is ju kazka buria
rasydami saskaitas Vienintelis geras dalykas - galima kazkiek reguliuotis sildyma nedarinejant langu.

Nu bet sosiskos pro langus ten vis tiek laksto, o degancios cigareciu nuorukos i siuksliu sachta vis tiek
krenta.