Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-23 11:37:06
> visiskai sutinku su tokia matematika.
>
> Tik atkreipiu demesi i viena realu atveji. Dvi 13a monolitkes - viena Seskuose, kita Fabijoniskiu
> 90. Seskuose pries 10-11 metu susistate daliklius ir Siemens automatinius skaitliukus ant visu
> radiatoriu name. Fabuose gi niekas nedaryta, sildymo sistema tokia, kad virsuj ziema per karsta,
> apatiniai sala, arba atvirksciai. Langai dar seni mediniai tarybiniai, apkamsyti laikrasciais, ziema
> kai papucia vejas - judina uzuolaidas (cia rimtai). Apserksnija kampai.

Netikiu, kad bent 70% viso monolito langu dar islike "seni mediniai tarybiniai" :)
Konkreciame bute - taip gali buti like ir visi 100%
https://goo.gl/maps/FmqKMrbFQQz
https://goo.gl/maps/WQQN2GP6oLN2
https://goo.gl/maps/ctkMjqtEsBw

> Sildymo kaina 1m^ - skiriasi lygiai dvigubai. Kazkur turiu kompe sask paveiksliukus. Dar kai litai
> bv, Seskuose ~5lt/m^, na Fabuose atitinkamai 10

Jei konkreciai ta Seskines monolitke - 5-os klases zemelapyje..
http://www.vilnius.lt/vmap/t1.php?layershow=siluma

Fabuose monolitkes vizualiai kiek skiriasi, bet tarkim nereiksmingai..
Jei ziuret prie Mandarino tris esancias - ten viena 6-os, kita 7-os ir trecia 8-os klases :)

Zr. pics'a.. siaip skirtumas kaip ir yra.. 7,21/4,67= ~1,54 karto (arba -35%)..
Tik tie dalikliai gali idomu efekta duot.. tie kas gyveno apacioj su kiaurais langais,
tai jie ant minimumo sildysis, nes taip buvo priprate ir/ar nori pigiau..
lieka klausimas kaip ten virsuj realiai buvo per karsta..

Mano 9/9 aukste, tai dalikliu mazint temperaturos nesinoretu, o pirmiems
aukstams gal ir silciau pagyvent noretusi, t.y. jei atsirastu galimybes silciau
apacioj gyvent ir ja naudotusi, tai silumos netgi daugiau prisuktume :)
Tik speju, apacia gaus silumos tik tada, jei virsus prisuks savo radiatorius
ir leis siltesniam (t.y. maziau atvesusiam) vandeneliui nusileisti i apacia..