Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: bezas
Data: 2017-08-22 10:23:26
Kazkas ne to su reguliavimu. Pas tevus renovavo tai visi
 pensininkai sedi uzsisuke iki galo su kailinem liemenem. Uz 64
 kvadratus mokejo 2-15?.

Bet rezultate renovacijai labai pliusas ziema normali temperatura
 net ir uzsukus gyvenant. Vasara irgi taip neprikepina
 bloko.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/