Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: MRT
Data: 2017-08-21 11:15:35
> O imoku bankui koks skirtumas, perkant sena ir nauja?

Senas gavosi be banko paslaugos.. na pavedima tik atlikt reikejo..
Naujo be kredito nebuciau ikandes.. naujas geografiskai butu buves
kur nors ten, kur sakoma "da nu i na..." (t.y. i visokius Siaures miestelius,
Pilaites ir pan. neziurejau).. Gavosi 130kLt arba >200kLt naujos statybos.
Kvadratu >60 norejau.. is bedu bedos - bent 50..

Paziurejus i pastaruju 5 metu kainu burbuliavima ir zinant kokios kredito
salygos buvo, sakykim gal ir prasoviau nepaemes su kreditu kazko geriau..

> Beto, naujas bus su garazu, video kameromis, aptvertu kiemu, idomaus
> isplanavimo, mokus, ne bomzai kaimynai, neapleistos, nesumyztos
> laiptines (ypac 9 auksciu baisu ieit)

Garazas ne po default.. kameros gal.. aptvertas kiemas - ne visur, bet daznai.
idomaus isplanavimo bandziau isvengt (t.y. 100kv. ir tik du kambariai ne man).
Del kaimynu sutinku.. bet dabartiniai senoliai per daug neuzknisa..
Su laiptine visai nusiseke.. pries kelis metus tvarke, tai visai ok..
Ypac ok pasidare po gretimo namo laiptine prasiejus..
Tiesa, vienas prasigeres yra.. prasilenkiam pakankamai retai, bet tikrai ne bonus..

> Renovuota skaiciuoji, naujos statybos dar maziau uz sildyma moket reikia.

Skaiciavau ir "naujos" statybos.. paziurek Perkunkiemyje ir Pilaitej..
Ne tokie jau visi jie nuostabus.. aisku yra afygenai siltu trobeliu, bet ne visos..
http://www.vilnius.lt/vmap/t1.php?layershow=siluma#