Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-25 14:30:56
2017.08.25 14:22, MRT rašė:

> Jei skaiciuotu "galvos uzdarymo kieki & laika".. butu maziau apgaunami..
> Kai vienas is parametru yra temperatura - urban legends apie uzuolaidas
> ir pasildymus/pasaldymus kazkiek groja..
> Is serijos pastatyt rekupa ir vesesni ora pusti i ta sensoriu per
> slangute :)
> Tik tiek, kad gali gautis mazesnis monkes biznis, nei aplink nama bonkes
> surinkt.

mrt, biski per sudetingai ziuri: viskas butent taip ir veikia - tie
davikliai skaiciuoja tik kambario temperatura ir radiatoriaus
temperatura (ka irgi tik dabar suzinojau, galvojau, kad tik kambario), o
termostatas dirba taip, kaip tu pasukinejai ir kaip jis sureguliuotas. o
kad to daviklio nereikia uzdengti tai esu girdejes ne is bobuciu.
dar yra kitas variantas - bendras kambario temperaturos daviklis, pagal
kuri skaiciuoja, tai ten is viso pyzekaze: tau prisilde saule ziema, tai
susimokesi ir uz tai. kazkiek tada gaunasi lygybe uz tuos, kurie siaures
pusej sedi, bet is esmes jei pasikurei elektrini sildytuva susimokesi
dvigubai