Tema: Re: 1 k butas Virsuliskese
Autorius: benamis
Data: 2017-08-22 09:28:12
Viskas atsistojo i savo vietas. Neteisingai interpretavau, kad tavo namas
buvo renovuotas:)

Vaizdas grazesnis, bet kaimynu smegenai i renovacijos plana neieina.
Sasyskos kaciukams vis vien laksto pro langus, o dar duok galimybe pasukiot
radiatorius tai jauciu bus fokusu...

"MRT"  wrote in message news:ongica$289$1@trimpas.omnitel.net...

> O kaip cia gaunasi jog 2011 pries renovacija 8.3 MWh sunaudota per sezona,
> o per 2016 praktiskai tiek pat. Sutaupymas gaunasi tik del sumazejusios
> MWh kainos?

Na dar karta.. mano name nebuvo renovacijos.. Buta pirkau 2012-09-30 ..
2011-2012 sezonas buvo brangiausias, pirktamas buta zinojau ir
orientavausi, kad sildymo sezonas ~700Eur.. panasiai ir gavosi 2012-2013..
Toliau pats matai - kaip kainos krito ir dar siltos ziemos papuole..

Todel siek tiek nekorektiskos pasakos apie renovacijas, nes susitaupo
reiksmingai ir be jos.. bet jei lygint nerenovuotas 2012-2013 sezono kainas
su 2013-2014, tai galima sekti pasakas, kad buvo ~10Eur/kv., o dabar
moka vos ~3,33 Eur/kv .. efektas 3 kartai !! .. nors realiai 3.33 vs 6,50
yra..

http://www.renovacija.lt/igyvendintas-projektas/daugiabutis-didlaukio-g-44.97/
http://www.alfa.lt/straipsnis/49808772/didlaukio-g-44-namas-kurio-negasdina-saskaitos-uz-sildyma

Jei sitas namas prasisuko su ~2mln Lt ir dar -50% paramos..
Tai dabartiniuose analogiskuose projektuose figuruoja
Planas A ~3,5 => ~4,4mln Lt, Planas B ~6,9mln. Lt

http://www.vilnius.lt/index.php?281225085
Pvz. zr. -  Ukmerges g. 208

Laizyk nelaizes, bet 108 butams sukisti ~4,4mln, t.y. po ~40kLt ??
Taip, ko neatimsi, tai vaizdas grazesnis ir siek tiek brangesnis butas..
Nors renovuotas, tai toli grazu nera nauja statyba, kur skalbenke normaliai
i lifta telpa..