Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: bzik
Data: 2013-09-18 13:05:56
o kai jau visai blogai, susirenka 10 iš 50 vairuotojų, nuvalo kiemą ir grįžę
vakare randa nevaliusių mašinas švariose vietose :) Gal kitur kitaip, bet
mūsų 3 namų pravažiavime vyravo tokia praktika. Geriau jau daugiau valyt,
bet savam kieme

"Sail"  wrote in message news:l1btln$hs8$1@trimpas.omnitel.net...

Na tada supratau kazka netaip.
O ir is patirties matau, kad prie daugiabucio, nors siupeliaut tikrai
nedaug, bet pusnys aikstelej iki keliu ir nieks valyt nenori. Bet keikiasi,
kad isvaziuot neina.