Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: 911
Data: 2013-09-18 00:36:42
nebuna tokiu nesamoniu kai 40min jau vargina o 15 tai jau dziugina.
kiekvienas atvejis indvidualus. imat kazkokius krastutinumus ir lyginat...
Jei jau toks axujienas kad negali pavaziuot iki darbo pusvalandi bet nori vaizdo is terasos i nemuno vingius - tai kurkis asmeniskai darbo vieta ir dirbk isnamu, kitu atveju - mazini prioritetus.
zinau viena pakankamai rimta veikeja kur kasdien pirmyn atgal vazineja su traukiniu i vilniu ir jam tai normalu, lygiai taip man nenormalu i zaliakalni is centro pas tevus atvaziuot per metro gylio duobes...
o del vaiku mokyklu bureliu darzeliu - tai isvis nesamone, kad jis yra salia paveldetos senelio trobos provincijoj tai dar toli grazu nieko nereiskia, lygiai taip pat nieko nereiskia kad ir silainiuose nuo laiptines 150m. Tokias nesamones sneka arba tie kas neturi pasirinkimo/galimybiu arba kas dar nesirinko ir tik svaicioja... Nebus gyvenime taip viskas paprastai sudeliota kad pigiai gerai ir vietoj..