Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-09-16 14:06:48
Bent jau mane labiausiai uzknisa apsunknta galimybe gauti kokybiskas
paslaugas, net uz pinigus paciose ivairiausiose srityse. Nezinau, kaip
kokiuose Moletuose ar Sirvintose, bet kokiuose Giedraiciuose tai man butu
didziausias minusas, kaip ir dabartineje gyvenamojoje vietoje. Nu ir
atstumas - jau speju vargintu. As kasdien i darba 25 min. vaziuoju, bet ir
tai jau ant ribos ir planuojuosi laika taip, kad ir vaziavimas nenueitu
veltui.