Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-17 14:01:00
2013-09-17 12:26, CodeC rašė:
> [...]
>>> 2) septikas su infiltracija

> tikrai ne tam, kad ji patektu i gruntinius vandenis. as kazkaip iki siol
> tvarkinga lauko tualeta isivaizdavau su sandaria isgriebiama
> (issiurbiama) talpa ileista.

> talpa pagal seimos nariu skaiciu. ko nori brandu? yra geri ir brangus
> sigosep. gali daryt samadielka pats - nera ten aukstuju technologiju.
> bet kazkaip itariu kad cia bile paklausei, nei kad realiai tau rupi.

Tiek kanalizaciju ir suliniu pridariau ir dugnus uzbetonavau, o tu
aiskini, kad siaip sau lausiau. Nezinau tiek kiek tu. Juk paaiskinau,
kad ir vieta numaciau kur septiko valzdzius klociau, bet nera ten tiek
sudo, kad dar ir i vamzdzius kas pakliutu. Parasiau, kad ir dugnai
uzbetonuoti. Ka dar tau parasyti?