Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-17 11:49:03
On 09/17/2013 11:43 AM, Vidas Makauskas wrote:

> Gruntas toks, kad viskas susigeria kaip per reti. Visi kaimynai naudoja
> miesto vandentieki. Miesto kanalizacija projektuojama uz 100 metru. Kaip
> tokiu atveju daroma?

kaip pagal istatymus del 100m nzn. gal privaloma jungtis gal ne. man tik
asmeniskai atrodytu absoliutus absurdas pagailet pora kilolitu vamzdzio
atvedimui tam, kad turet civilizuotas nuotekas.
mano prioritetas toks:

1) miesto tinklai
2) septikas su infiltracija
3) isvezama kanalizacija

beje, isvezama, tai reiskia niekur neisgaruoja ir nesigeria. isleidai
10m3 per menesi, tiek ir turi isvezt. o dabar tavo visa 'legali' chemija
lauko tualetams keliaja tiesiai i gruntinius vandenis. ir gausiai
abejoju ar ji tam skirta ir ar tai legalu.

kitu variantu, realiai nera.