Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-09-17 09:53:42
> papasakok bobutei jei turi tokia. tersi gamta ir tiek. kadangi net
> nesugebejai suformuluot normaliai, kas pas tave per sistema, tai nieko
> nuostabaus, kad priknaisiota N skyliu ir backu. zmones daro arba septika
> su infiltracija arba bvi su nubegimu/infiltracija. pastarieji save ir
> kitus apgaudineja kad kazka valo, pirmieji turi didelius sklypus su tam
> tinkamu gruntu, atstumus nuo namu ir suliniu/greziniu ir tai geriamaji
> vandeni ant klaustuko. beje, jei jau darai septika su infiltracija, tai
> kokio b daryt juos 2 ar 3 kiekvienam ciaupui? vieno, padaryto normaliai
> [...]
Dvi linijos todel, kad bvi nepriima buitines chemijos. Kur visa
neorganika ispilama is sertifikuotu bvi irenginiu?

Lauko tualetu chemija parduodama senukuose. Ar tai nelegalu?

Pas mane padaryta i perspektyva taip, kad pasijungciau i miesto
kanalizacija kai ji bus atvesta, o esama bus panaudota lietaus vandenio
surinkimui