Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: CodeC
Data: 2013-09-17 14:56:48
On 09/17/2013 02:40 PM, Vidas Makauskas wrote:

> O tu pabandyk ten chemijos neimesti. Ar su septikais kitos aplinkybes?
>
> Dar galima butu panagrineti kaip ten su fekalijom. Darom prielaida, kad
> 4 asmenu seima tustinasi po karta i diena arba 1,500 karto per metus.
> Tai butu 15 aru i kvadrata. Arba 1,500 metru, jeigu i viena eile. Kiek
> laiko reiketu prisikti metru nuo pradzios tasko, kad pradzios taske butu
> svaru? Jeigu kalbeti apie organikos infiltravima i grunta tai kiek ji
> gali i grunta infiltruotis? 1, 3 ar 5 metrus? O gal 10 metru? O kokiame
> gylyje prasideda gruntiniai vandenys? Ar organika pajegi prasiskverbti i
> [...]

matau kad neturi zalio supratimo apie tai, tai geriau nerasinek, o
pasidomek. mazdaug 2m virsutinio grunto sluoksnio yra biologiskai
aktyvus - jame pilna mikroorganizmu ir biologiniu tersalu - maisto.
giliau nieko nera, nes 'nedaeina' - suvalgoma per tuos 2 metrus.
sitos naturalios bakterijos yra anerobines - joms nereikia deguonies.
jos N kartu atsparesnes salciui, chemikalams. uzsigrudino per tiek metu.
tai ka tu isleidi is savo namo, palygint su naturaliom gamtos salygom,
yra mazas kakutis. ir jei isleidi tvarkingai ir teisingai - viska su
malonumu suvalgys tavo mazieji kaimynai zemeje. jeigu isleidi tiesiai i
giliau esancius gruntinius vandenis, tai be abejo kad nieks nespeja to
suvalgyt ir tai keliauja belekur.
kalbant grynai apie grunto gebejima sugerti skysti, tai praktiskai nera
grunto, kuris nepajegtu sugerti normaliu buitiniu kiekiu nuoteku. netgi
grynas molis sugeria gan gerai, kol nera suplaktas.
nuosedos lieka septike (separatoriuje) - pasiskaityk kas tai yra visu
pirma. realiai septikas nieko nevalo, valo bakterijos dirvoje.

> Nori padiskutuoti apie neorganika? Apie ka diskutuotume: apie tonomis i

nenoriu - nera ka diskutuot. chemijos nevalo niekas, gamta pati ivairiu
procesu pagalba apsivalo iki tam tikros ribos ir per tam tikra laika.
todel buitine chemija ribot reik bet kokiu atveju. jei nesi tupas.