Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: bzik
Data: 2013-09-16 15:07:34
kasdien tą darau 6-ti metai. Iki BIG'o autostrada 42km. Nesidraskant bet
kuriuo metų laiku 25-30 min. Žiemą skirtumas nuo Vilniaus - kelias visada
nuvalytas. Molėtų plente tuo tarpu būna blogiau - kelias link Giedraičių
labiau čiuožykla su provėžom.
Toliau per miestą - kaip kiekvienam miestiečiui, priklausomai nuo galutinių
taškų. Kolegos mieste važiuoja ilgiau, nei aš.
Autostrada 40km yra kur kas paprasčiau ir saugiau, nei vingiuotais keliukais
20km. (pvz. nuo Dūkštų, Sudervės).
Kodėl Širvintos? 2006m. kiekvienas 10km arčiau Vilniaus perkant reiškė
+100.000 Lt. Plius sodyba link Ukmergės/Molėtų sankirtoj. Pradėjom nuo
arčiau, vienkiemių paieškos, bet nebuvo iš ko renkasi ar kosminėm kainom.
Statyt nuo 0 laukuose ar sklype už 300.000 noro nebuvo.
Nupirktas 8a. sklypas su mediniu namu už 133.000Lt. Pilna rekonstrukcija su
to laiko medžiagų ir darbų kainomis galutines sumas pakėlė iki 450.000 ar
daugiau. Pardavus 2 butus to meto kainom ši suma nėra tokia baisi :)
Turiu gerus kaimynus, miesto vandentiekį/kanalizaciją, šulinį ekstra
atvejui, dujas, pirminę sveikatos priežiūrą su 1-2d. laukimu. Kol ne
ligoniai, profilaktikai to pakanka. Gatvės valomos. Šiukšlės išvežamos,
galima rūšiuot (spalvotų maišų sistema). Į Vilnių ir iš jo grubiai kas
valandą važiuoja autobusas (9-10Lt).
Kai kasdien Vilniuj, jokių nepatogumų dėl prekių asortimento, koncertų ar
kultūrinių renginių, bendravimo.
Taip, vaikams baleto būrelio nebus, ar žinomi muzikantai pamokų neves.
Nespecifinių poreikių vaikas ras kuo užsiimt. Yra ir darželių, ir mokyklų,
ir po pamokinės veiklos.
Esminis minusas - 'prarastas' laikas kelyje (nežinau ką kalbėt kasdien iš
kokios Utenos ar Kauno važinėjantiems) ir transporto išlaidos (grubiai
+600-700 Lt kurui ir greičiau dylančiai technikai).

"tds@home"  wrote in message news:l16nk4$3bb$1@trimpas.omnitel.net...

bus laiko kiekviena diena vazinet Vilnius-Sirvintos-Vilnius? Kaip ir kazkas
sake, tai jau "nebe uz miesto", o "kitas miestas". Uz miesto butu Maisiagala
(pirmas i galva atejes miestelis) - darzelis/mokykla yra, iki Vilniaus ~20km
autostrada, net Maxima yra :)