Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Sail
Data: 2013-09-17 08:12:21
Kodel utopija? Turiu ir nama ir sodyba, tiesa atstumas tarp ju 40 km, o iki
Vilniaus nuo sodybos 25.

Nu ir uztenka laiko abiems, nes nieko nedarant sedet negaliu, o gyvenamas
namas uzbaigtas, tad jo gyvybei palaikyt daug darbo nereikia. Sodyboj
kaimynas zole nupjauna uz tam tikra mokesti, tad atrodo visada tvarkingai.

Nebutu abieju siu objektu, tai mirciau is nuobodulio. Dabar gi visada galima
darbu prisigalvoti.