Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: tds@home
Data: 2013-09-16 16:00:22
Iki BIG'o - 12km, iki Pilaites EMSI - 15km. Is pradziu gal siek tiek kniso,
bet ipranti.. Man iki darbo (Zemieji Paneriai) buvo 30km, tai su
bendradarbiu, kuris Balsiuose gyveno vaziuodavom panasu laika..
Jei i parduotuve duonos/batono/sviesto - salia vietinis kioskas, kur ir
skolon duoda ;) Jei truputi daugiau - uz 5km Suderve su dviem parduotuvem,
uz 6km Maxima Maisiagaloj.  Jei nori pramogu - 20min ir mieste :)
Pasipramogauji ir gryzti. Draugai gyvena bute, tai vasara kiekviena
savaitgali vaziuodavo i Vingio parka. Mums uztenka iseiti i kiema gryno oro
:) Salia Neries regioninis parkas, su Dukstu azuolynu, pazintiniais takais
ir pan :)
Iki Santariskiu vaiku ligonines nakti trunka ~15min nuvaziuot, gaisrine
atvaziuoja per 10-15min (ekipazai is Avizieniu ir Vilniaus) ;)
O bendrai - pratinomes del atrsumo gal pora menesiu, paskui tapo taip
iprasta ir kasdienybe. Aisku, transporto ir kuro islaidos padideja
nemenkai..