Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: mindis
Data: 2013-09-17 16:06:05
gyventum uzmiesty ne tarp tutueisiu, bet normalioj lietuvoj tai kas
antras kaimynas ukininkas ryta po geros snieguotos nakties traktoriu
trauktu ir snega valytu, tai uz gera pasisedejima prie butelaicio, tau
ta sniega pakeliui vaziuodami ir nubrauktu. O vat is daugiabucio
uzsnigto kiemo tai kartais tikrai isvaziuot neimanoma.