Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: bzik
Data: 2013-09-17 09:07:30
problema tame, kad grežinys ir valymo įrenginiai kur kas brangiau kainuoja,
nei pasiklot vamzdį. Su miesto komunikacijom jokios priežiūros (filtrai,
siurbliai, dumblai, orapūtės). Pats 4m. sėdėjau su išsiurbimo duobe, kol
prisijungt leido. Kas 3 sav. 6m3 išvežinėt. Gyvent galima, bet dabar
nepalyginamai geriau.

"tomasz"  wrote in message news:l17r81$t1r$1@trimpas.omnitel.net...

is komunikaciju turiu tik elektra ir ka?
jokiu problemu...
--

t.