Tema: Re: namas kiek toliau nuo Vilniaus
Autorius: Vytautas
Data: 2013-09-16 14:00:45
Gyvenu prie Vilniaus ir  vazineju ~20 km i darba i viena puse, vazinejam
viena masina su zmona, nes dirbam per pora gatviu vienas nuo kito, vaiko
darzas pakeliui tarp namu ir darbo, dar su kelionem i parduotuve, kartais
iki kokio pnvz tai gaunasi apie 180 litru dyzelio (suvartojimas 6-6.5
l/100km) tai jau gaunasi priklausomybe nuo kuro tiekejo.
laikas kelionese neuzknisa, nes is kito miesto galo atvaziuoja per kamscius
per gerokai ilgiau - man apie 23 min kelio, jei dar vaika i darza uzmest tai
apie 30.
kai pats ieskojausi pirkt, tai bandziau rytais vazinet apie 100 km iki darbo
ir supratau, kad maksimalus atstumas man kuris neuzknisa 30 km.
gal geriau paieskokit kito varianto arciau, arba bent jau kito buto